Yleiset ehdot

Paremmatunet.fi sivuston omistaa ja sitä johtaa Bättre Nätter Finland Oy. Yhtiö perustettiin Suomessa vuonna 2019, mutta Paremmat Unet on aloittanut toimintansa Tanskassa syyskuussa vuonna 2013. Yhtiön omistavat Martin Byskov, Jonas Byskov ja Anders Henningsen.

Yhteystiedot

Juridinen nimi: Bättre Nätter Finland Oy

Y-tunnus: 3019174-1

Osoite: Myyrmäenraitti 2, 01600 Vantaa

Puhelinnumero: +358248091233

Sähköposti: asiakaspalvelu@paremmatunet.fi

Tuotetiedot

Paremmatunet.fi sivulla kerromme olennaisimmat tiedot tuotteistamme ja yhtiöstämme. Lisätiedustelut ja kysymykset voit lähettää sähköpostiosoitteeseemme asiakaspalvelu@paremmatunet.fi.

Hinnat

Kaikki hintamme ovat voimassa vain tilauspäivänä. Hinnat vaihtuvat usein ja toisinaan päivittäin. Laskutamme hinnan joka on voimassa tilauspäivänä. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Maksaminen

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, Y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Maksutavat

Voit maksaa pankkimaksuna, korttimaksuna, osamaksulla tai MobilePayn kautta.

Pankkimaksu

Lista saatavilla olevista pankkien verkkomaksuvaihtoehdoista:

  • Nordea

  • Osuuspankki

  • Danske Bank

  • Ålandsbanken

  • Handelsbanken

  • S-Pankki

  • Aktia

  • Säästöpankki

  • POP Pankki

  • Oma Säästöpankki

Voit maksaa seuraavilla korteilla:

  • Visa

  • Mastercard

  • American Express

  • MobilePay

Collector Lasku/Osamaksu

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.

Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.

Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (*Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)

Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.  

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 18 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

Jousto lasku ja osamaksu

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.

Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.

Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.

Lue lisää joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto – verkkokaupan mukavin maksutapa!

Toimitus

Ostaessasi tuotteen sivulta paremmatunet.fi, et maksa toimituksesta erillistä summaa kun valitset standardi-toimituksen. Toimitamme ilmaiseksi koko Suomeen, lukuunottamatta saaria joihin ei pääse sillan kautta. Jos asut saaressa, johon ei ole pääsyä sillan kautta, maksat erillisen kuljetusmaksun.

Toimituksen hoitavat eri kuljetusyhtiöt. Toimitusaika vaihtelee ja se ilmoitetaan erikseen jokaisen tuotteen kohdalla. Toimitamme tuotteita Tanskaan, Ruotsiin, Norjaan ja Suomeen. Ilmainen toimitus sisältää toimituksen kadullesi, ilman sisäänkantoa. Jakeluauto ajaa mahdollisimman lähelle taloa/ovea ja tuotteet luovutetaan jakeluauton välittömään läheisyyteen. Olet itse vastuussa, että saat tuotteen asuntoon ja haluamaasi huoneeseen. 

Tuotteet, jotka on ostettu paremmatunet.fi:stä, toimitetaan eri tavoin riippuen tuotteen koosta.

Pienemmät tuotteet (esimerkiksi peitot) ja keskisuuret tuotteet (esimerkiksi sijauspatjat) toimitetaan lähimpään postitoimistoon, josta ne haetaan. 

Isojen tuotteiden (sängyt, vuodesohvat ja samanlaiset tuotteet) kohdalla, kuljettaja soittaa sinulle 1-3 päivän aikana ennen mahdollista toimitusta. Kun kuljettaja soittaa sinulle, sovitte toimitusajankohdan. Kuljettaja ei aina pysty antamaan tarkkaa kellonaikaa, mutta hän antaa arvion toimitusajankohdasta. Huomaa, että toimitusaika ei ole muuttumaton, ulkoiset esteet kuten ruuhka tai onnettomuudet voivat hidastaa tai siirtää toimitusta. 

Jos tuotetta ei voida toimittaa sovittuna ajankohtana, ilmoitetaan siitä sinulle ja sovitaan uusi toimitusaika. Sinulla on mahdollisuus peruuttaa kauppa ilman kustannuksia jos uusi toimitusajankohta pitenee huomattavasti.

Toimitusehdot

Kuljettaja toimittaa tuotteet toimitusosoitteeseen, mutta on sinun vastuullasi saada tuotteet asuntoon. 

Muutokset toimitusajankohdassa/epäonnistunut toimitus

Muutokset tai peruutukset toimitukseen tai osoitteeseen liittyen tulee ilmoittaa vähintään kaksi päivää ennen toimituspäivää. Toivomme tietysti, että asiakas ei koskaan peruuta tilausta ja myöhäinen toimituksen muutos/peruutus aiheuttaa ylimääräistä suunnittelua. Haluamme painottaa, että kaikki osapuolet ilmoittavat hyvissä ajoin toimituksen muutoksista, peruuntumisista tai osoitteen muutoksista. Epäonnistuneen toimituksesta seuraa vähintään kolmen päivän ylimääräinen toimitusajankohta johtuen uudesta reittisuunnitelmasta.

Vaurioituneet tuotteet

Jos tuote/kääre on vaurioitunut kuljetuksen aikana tai tuotteessa on merkkejä puutteista, vastaanota toimitus, mutta varmista, että kuljettaja merkitsee kuljetusvaurion rahtikirjaan. Edellytämme saavamme ilmoituksen kuljetuksen aikana tulleista vaurioista 24 tunnin sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. 

Vauriot rakennuksessa

Jos toimituksen aikana rakennus vaurioituu, varmista, että kuljettaja merkitsee vaurion rahtikirjaan. Jos vaurio huomataan kuljettajan jo lähdettyä, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Ottaessasi yhteyttä meihin, anna tilausnumerosi ja toimita meille dokumentti kuvan muodossa mahdollisimman pian toimituksen jälkeen. Paremmat Unet ei voi ottaa vastuuta vaurioista rakennuksessa jos vaurioista ilmoitetaan kohtuuttoman ajanjakson jälkeen.

Vaaranvastuun siirtyminen

Myyjällä on vaaranvastuu siitä, jos tavara tuhoutuu, katoaa, huonontuu tai vähenee ostajasta riippumattomasta syystä ennen sen luovutusta. Jos asiakas ei ajoissa nouda tai vastaanota tavaraa, jota pidetään hänen saatavillaan, ostajalla on kuitenkin vaaranvastuu siitä, että tavara huonontuu luontaisten ominaisuuksiensa vuoksi sen jälkeen, kun myyjä on tehnyt sen, mitä luovutus häneltä edellyttää.

Avoin kauppa 30 päivää

Sinulla on 30 päivän avoin kauppa avaamattomille tuotteille kun ostat paremmatunet.fi sivustolta. Jotta voit palauttaa tuotteen ilmaiseksi, tulee tuotteen olla avaamaton, moitteettomassa kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa.

30 päivän avoin kauppa alkaa kun:

  1. Olet vastaanottanut tuotteet


  1. Olet vastaanottanut viimeisen tuotteen, jos olet tilannut useamman tuotteen yhdellä tilauksella ja ne toimitetaan eri aikaan


  1. Olet vastaanottanut viimeisen osan yhdestä tuotteesta, joka on toimitettu useammassa erässä

Sinun tulee olla yhteydessä meihin 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta jos haluat palauttaa avaamattoman tuotteen. Tiedot tulee lähettää meille sähköpostin kautta. Voit myös täyttää lomakkeen joka on tilausvahvistuksen/tuotteen alapuolella. Lähetä lomake yhdessä palauttamasi tuotteen/tuotteiden kanssa. 30 päivän avoin kauppa käsittää vain avaamattomat tuotteet.

Et voi palauttaa tuotetta kieltäytymällä tilatun tuotteen vastaanottamisesta, ilman, että olet antanut meille hyväksyttävän selvityksen tilanteesta.

Palautus avoimessa kaupassa

Jos haluat palauttaa tuotteen, tulee tuote lähettää viipymättä takaisin, mutta viimeistään 14 päivän aikana siitä päivästä kun ilmoitit meille, että haluat palauttaa tuotteen. Jos tuote on avaamaton ja moitteettomassa kunnossa, on palautus ilmainen. Muussa tapauksessa (jos tuote on avattu) pidätämme käsittelymaksun 200 euroa palautuksen yhteydessä. On sinun vastuullasi, että tuote on pakattu hyvin ja varmistaa, että tuote voidaan kuljettaa ilman kolhuja. Olet vastuussa tuotteesta koko kuljetuksen ajan. Jos palautat tuotteen, joka on vahingoittunut tai käytetty tavalla, joka merkittävästi alentaa sen arvoa, pidätämme oikeuden hyvityksen alentamiseen.

Tuotteet tulee palauttaa osoitteeseen:

Østre Langgade 58

8643 Ans By, Tanska

Muista lähettää meille aina kopio kuitistasi, jotta voimme löytää tilauksesi järjestelmästämme. Palautuksen yhteydessä sinulta pidätetään 200 euroa käsittelykuluja, jos tuote on avattu.

Huom! Emme vastaanota tuotteita, jotka on lähetetty postiennakolla tai vastaavalla.

Tuotteet avoimen kaupan ja 100 päivän kokeiluajan ulkopuolella

  1. Tuotteet jotka on tilattu käyttäjän erityisillä yksityiskohdilla/ominaisuuksilla tai tuote on saanut persoonallisen muodon


  1. Tuotteet, jotka on ostettu erityisíssä olosuhteissa. Näitä on esimerkiksi, näytekappaleet tai tuotteet jotka ovat loppuunmyynnissä.

Tuotteen tila palautettaessa

Kun saat tuotteen kotiisi, voit kokeilla tuotetta samoin kun kokeilisit sitä fyysisessä kaupassa. Olet vastuussa ettei tuotteen arvo alene tai sen ominaisuudet heikkene kun kokeilet tuotetta. Voit kokeilla tuotetta, mutta et ottaa varsinaisesti käyttöön. Meidän näkemyksen mukaan olet ottanut tuotteen käyttöön kun olet ottanut pois muovikääreen patjan ympäriltä. Jos tuotetta on käytetty, on tuotteen arvo alentunut. Jotta voit saada koko tuotteen hinnan takaisin, tulee tuotteen palautua kuin palauttaisit tuotteen fyysiseen kauppaan. Jos tuote on avattu, pidätämme palautetusta tuotteesta 200 euroa.

Varmista, että tuotteen arvo ei alene, jos kokeilet tuotetta, jonka haluat palauttaa. Arvioimme tuotteen arvonmenetyksen palautuksen yhteydessä.

Ostohinnan palautus

Jos epäröit ostoasi, saat takaisin summan, jonka olet maksanut. Tilanteessa, jossa tuote on menettänyt arvoaan, otetaan se huomioon summassa joka sinulle palautetaan. Jos käytät 30 avoimen kaupan palautusoikeuttasi, saat rahasi kokonaisuudessaan takaisin. Tämä tapahtuu viipymättä ja viimeistään 14 päivän jälkeen kun olemme saaneet sinulta tiedon, että epäröit ostoasi. Emme palauta ylimääräisiä kustannuksia, jotka tulevat palautuksen kuljetuksessa jos valitset muun kuin edullisimman standardikuljetuksen, jonka me tarjoamme. Palautamme summan samalla tavalla kun sen olet maksanut, jos et erikseen pyydä toista tapaa palautukselle. Suoritamme rahanpalautuksen sillä maksutavalla, jolla olet maksanut tilauksesi

Voimme pidättää palautettavan summan kunnes olemme saaneet palautettavan tuotteen, jos et toimita dokumenttia, joka todistaa, että olet palauttanut tuotteen. 

Palautukset toimitetaan osoitteeseen:

Østre Langgade 58

8643 Ans By, Danmark.

Muista lähettää aina kuittisi ostoksistasi kun palautat tuotteen, jotta voimme löytää tilauksesi tilausjärjestelmästämme.

Huom! Emme ota vastaan tuotteita, jotka on lähetetty postiennakolla.

Reklamaatio

Kun ostat sivulta paremmatunet.fi, on sinulla 24 kuukauden reklamaatio oikeus. Tämä tarkoittaa, että tuote voidaan korjata, vaihtaa, voit saada rahasi takaisin tai alennusta hinnasta, riippuen tilanteesta. 

Huomaa, että vuodesohvien alla on kuljetuskangas. Kankaan ainoa toiminta on suojata vuodesohvaa kuljetuksen aikana. Kangas voi siis mennä rikki, mutta sillä ei ole käytännön tarkoitusta ja tästä syystä ei ole reklamaatiolle oikeudellinen.

Reklamaation tulee olla asianmukainen eikä tuotteen viallisuus tule johtua tuotteen vääränlaisesta käytöstä.

Kuinka nopeasti voin reklamoida?

Sinun tulee reklamoida kohtuullisessa ajassa kun olet huomannut vian. Jos reklamoit kahden kuukauden päästä, tulee reklamointi aina olemaan hyväksyttävä. 

Me maksamme kuljetusmaksut

Jos reklamaatio on hyväksyttävä, maksamme mahdolliset (kohtuulliset) kuljetusmaksut

Vastuu ja takuu

Paremmat Unet on tehnyt sinulla helpoksi löytää tarpeellista tietoa erilaisilta kotisivuilta eri linkkien kautta. Valitettavasti emme voi kontrolloida muiden sivustojen sisältöä emmekä ota vastuuta näiden sivustojen sisällöstä. 

Tiedot tilatuista tuotteista, jotka on hankittu muilta sivustoilta kuin paremmatunet.fi, eivät sisälly ostajan ja Paremmat Unet sopimukseen. Tuotteet siten täyttävät ostajan odotukset, jos ne sopivat tuotteen oman verkkosivun sisällön kanssa. 

100 päivän kokeiluaika

100 päivän kokeiluaika koskee joustinpatjoja, moottorisänkyjä, jenkkisänkyjä ja runkosänkyjä. 

100 päivän kokeiluajan aikana sinulla on seuraavanlaisia mahdollisuuksia: ilmainen jäykkyyden vaihtaminen tai palauttaminen käsittelymaksulla. 100 päivän kokeiluaika koskee vain osaa tuotteista, mutta 30 päivän avokauppa, avaamattomille tuotteille, koskee kaikkia tuotteita.

Ilmainen jäykkyyden vaihtaminen:

  • Jos patja on liian pehmeä tai liian kova, voit vaihtaa patjan jäykkyyttä ilmaiseksi, koska sillä on merkittävä vaikutus sängyn mukavuuteen

  • Standardi kuljetus mahdollisimman lähelle taloa/ovea ja tuotteet luovutetaan jakeluauton välittömään läheisyyteen

  • Jäykkyyttä on mahdollista vaihtaa jenkkisängyissä, moottorisängyissä, runkosängyissä ja joustinpatjoissa

Muistutamme, että jos vaihdat ‘erittäin jäykän’ patjan toiseen jäykkyyteen, emme maksa tuotteiden hinnan erotusta takaisin. Jos taas haluat vaihtaa patjasi erittäin jäykkään, joudut maksamaan 100 euroa ekstraa.

Voit vaihtaa jäykkyyttä vain kerran.

Emme ota vaihdon yhteydessä vanhoja patjoja mukaan.

Sängyn palautus ja summan takaisin maksu

  • Jos epäröit ostoasi, haemme tuotteen kotoasi. Saat rahasi takaisin, mutta pidätämme summasta 200 euroa käsittelymaksua. 

  • Palautus ja rahojen palautus koskee jenkkisänkyjä, moottorisänkyjä ja runkosänkyjä

  • Palautettavat tuotteet tulee pakata alkuperäisiin pakkausmateriaaleihin

Täyden palautuksen voit saada, vaikka olisit käyttänyt patjaa normaalisti ilman muovia, mutta oletamme, että olet käyttänyt lakanaa. Tämä estää lian ja pölyn kerääntymisen patjaan

Huomaa, että palautuksen yhteydessä arvioimme jokaisen tuotteen erikseen. Jos arvioimme, että sänkyä ei voi lahjoittaa hyväntekeväisyysjärjestöille joiden kanssa teemme yhteistyötä, alennamme hinnan arvoa. Tuotteen arvon menetys vähennetään takaisin maksetusta summasta.  

Jos tilaat tuotteen ja palautat sen, ei sinulla ole jatkossa oikeutta 100 päivän kokeilu aikaa samanlaisten tuotteiden kanssa. Jos esimerkiksi, palautat sängyn, ei sinulla ole 100 päivän kokeilu oikeutta uusien samanlaisten tuotteiden kanssa.

Hintatakuu

Meillä sänkykaupassa Paremmat Unet on kilpailukykyiset hinnat ja tästä syystä voimme antaa hintatakuun tuotteillemme. Toisin sanoen, jos löydät identtisen tuotteet halvemmalla muualta (tuotehinta + kuljetus), saat tuotteen sillä hinnalla. Ennen kun hintatakuu on voimassa, huomautamme, että tuotteen tulee olla suomalainen kauppa ja tieto tulee olla meillä viimeistään 14 päivän aikana ostosta. 

Jos haluat käyttää hintatakuuta, tulee sinun lähettää sähköposti, joka sisältää linkin sivustolle josta löysit hinnan. Tämän jälkeen saat meiltä tuotteen siihen hintaan. Hintatakuu ei koske tuotteita jotka jälleenmyyjät myyvät alennusmyynnissä, loppuunmyynnissä tai vastaavassa. Tuotteen tulee löytyä jälleenmyyjän varastossa. 

Alle 18-vuotiaat henkilöt

Sinun tulee olla täyttänyt 18 - vuotta ennen kuin voit ostaa tuotteita paremmat.fi sivulta. Jos olet alle 18-vuotias, täytyy sinulla olla lupa huoltajalta. Kun maksat luottokortilla tai allekirjoitat luottosopimuksen, täytyy sinun ilmoittaa syntymäaikasi, jotta voimme varmistaa, että olet yli 18-vuotias. Jos olet alle 18-vuotias, tulee huoltajan hyväksyä sopimus. Huoltaja voi purkaa sopimuksen jos hän voi osoittaa, että sopimuksen on muodostanut alle 18-vuotias henkilö.

Henkilötietojen käsittely

Jotta voit tehdä sopimuksen paremmatunet.fi sivustolla, tarvitsemme seuraavia tietoja sinusta:

Nimi, Osoite, Puhelinnumero, Sähköpostiosoite.

Rekisteröimme tiedot, jotta voimme toimittaa tuotteet sinulle. 

Henkilötiedot rekisteröidään Bättre Nätter Finland Oy:lle ja niitä säilytetään viisi vuotta, tämän jälkeen ne tuhotaan. 

Kun keräämme henkilötietojasi, varmistamme, että olet siitä tietoinen ja saamme sinun suostumuksesi, tästä syystä tiedotamme mitä tietoja sinusta keräämme ja miksi keräämme tiedot. 

Bättre Nätter Finland Oy:n johtajalla ja omistajalla yhdessä työntekijöiden kanssa on oikeus käsitellä henkilötietoja. 

Tietosuojavastaavamme on Martin Byskov. Emme säilytä salattuja tietoja.

Emme välitä eteenpäin salattuja asiakastietoja. 

Tietoja, jotka annetaan paremmatunet.fi sivustolle, ei välitetä eteenpäin eikä niitä myydä kolmansille osapuolille emmekä rekisteröi arkaluonteisia henkilötietoja. Uutiskirjeen tilauksen yhteydessä rekisteröimme sähköpostiosoitteesi. Sähköpostiosoitettasi ei välitetä muille, lukuunottamatta Yotpo:a joka on itsenäinen kolmas osapuoli, joka jälkikäteen lähettää sähköpostia, joka koskee tyytyväisyyttä koskien ostamaasi tuotetta.

Voit milloin tahansa pyytää henkilötietojen saamista, oikaisemista tai poistamista. Nämä oikeudet sinulla tietosuojalain nojalla. Jos sinulla on kysymyksiä koskien tietosuoja-asioita, otathan yhteyttä meihin sähköpostitse asiakaspalvelu@paremmatunet.fi.

Valitukset

Jos sinulla on valituksia koskien ostoasi, suosittelemme, että otat yhteyttä meihin sähköpostitse asiakaspalvelu@paremmatunet.fi. Jos emme löydä ratkaisua tilanteeseesi, voit jättää valituksen asiaankuuluville tahoille alueellasi, jos ehdot täyttyvät.

Voit olla esimerkiksi yhteydessä Kilpailu -ja kuluttajavirastoon:

Kuluttajaneuvonta: 029 505 3050

Kuluttajaneuvonta palvelee puhelimitse arkisin klo 9–15.

Yhteydenotto sähköisellä lomakkeella

KKV:n vaihde ja osoitetiedot

Puhelin: 029 505 3000 (vaihde)

Postiosoite: KKV, PL 5, 00531 Helsinki

Käyntiosoite (ei kuluttajaneuvontaa):

Siltasaarenkatu 12 A, 00530 Helsinki

https://www.kkv.fi

Jokainen riita yhtiön ja asiakkaan välillä käydään Suomen lain alla.